HUQQA KE MASAIL
Ibadat

HUQQA KE MASAIL

HUQQA KE MASAIL : Huqqa Pina Jis Shakhs Ko Nuqsan Deta Ho Uske Liye Haram He, Or Jisko Faida Hota (Kisi Bimari Se Shifa Ke Liye) Ho, Ya Na Faida Hota Ho Or Na Nuqsan To Uske Liye Jaiz He [1] Lekin Agar Huqqe Me Koi Nasha Wali Chiz He To Har Hal Me Na-Jaiz Or Haram He. [2]

Or Agar Huqqa Pina Fasiq (Gunehgar/Na Munasib Log) Logo Ko Jamaa Karne Or Khurafat (Gande Mahol) Ka Sabab Ho To Haram He. Warna Agar Bohot Badbudar He To Makroohe Tahreemi (Haram Ke Qareeb) He. Agar Tazah He To Makroohe Tanzihi. [3]

Isi Tarah Huqqa Pikar Bager Muh Saf Kiye Masjid Me Jana Makrooh E Tahreem (Haram Ke Qareeb) He. [4]

Huqqa Pine Wale Imam Ke Pichhe Iqteda Karna Makrooh He. [5]

Huqqa Pine Se Wuzu Nahi Tutta, Wuzu Ko Todne Wali Chiz Najasat He. [6]

http://thenovello.com/alfondie/elkos/1600 Al-Batta Roze Me Koi Huqqa Piye To Rozah Tut Jayega Or Qaza Lazim Hogi, Or Agar Uske Pine Ko Faidah Samajkar Piya To Qaza Ke Sath Kaffarah Bhi Lazim Hoga. [7]

http://sumarplant.ro/franciye/390

dating for single foreldre go site Huqqa Banana Or Karobar Karna Durust He [8]

flirter avec mec
[1] IMDADUL AHKAM:4/292
قال في تنقيح الفتاوى الحامدية في مسئلة شرب الدخان بعد تفصيل ربط زائد ما نصه، و بالجملة ان ثبت في هذا الدخان اضرار صرف خال عن المنافع فيجوز الافتاء بتحريمه، وان لم يثبت فالاصل حله مع ان في الافتاء بحله و مع الحرج عن المسلمين فان اكثرهم مبتلون بتناوله مع ان تحليله اليسر من تحريمه ، وما خبر رسول الله عليه الصلوة و السلام بين امرين الاختار ايسرهما، واما كونه بدعة فلا ضرر، فانه بدعة في التناول لا في الدين، فاثبات حرمة امر عسير لا يكاد يوجد له نصير، نعم لو اضر ببعض الطبائع فهو عليه حرام ولو نفع ببعض و قصد به التداوى فهو مرغوب ، ولو لم ينفع ولم يضر هذا ما منح في الخاطر اظهارا للصواب اهـ (تنقيح الفتاوى الحامديه:2/331،332)
[2] FATAWA RAHIMIYAH:10/211
[3] FATAWA MUFTI MAHMOOD:3/409
[4] IMDADUL AHKAM:4/312
[5] FATAWA MUFTI MAHMOOD:2/245
[6]ان الطهارة ترتفع بضدها وهى النجاسة القائمة بالخارج، لان الضد هو المؤثر في رفع ضده اهـ (شامي :1/124)
[7]
وبه علم حكم شرب الدخان ونظمه الشرنبلالي في شرحه على الوهبانية بقوله : ويمنع من بيع الدخان وشربه وشاربه في الصوم لا شك يفطر ويلزمه التكفير لو ظن نافعا كذا دافعا شهوات بطن فقرروا .( رد المحتار باب ما يفسد الصوم و ما لايفسد :2 / 138)
[8] KHAIRUL FATAWA: 2/346

Related Articles

Leave a Reply

go site Your email address will not be published. Required fields are marked *

go to link

dating a psychopath man

För Viagra 200 mg ingen recept

source link

http://secfloripa.org.br/esminer/866

Check Also

Close